Eilen tuli tosi yksinäinen olo.. en tiiä mistä se johtu vaikka juttelin tosi monelle kaverilla ja parille varteen otettavalle kundillekki.

Eetu on ihana, mukava, sympaattinen..ja mua nuorempi. Antaisin itseni ihastua jos se ei olis mua nuorempi, sillä on kaikki mun unelma kriteerit muuten. Se on pitkä, huomaavainen, komee ja hyvät tulevaisuus näkymät, mut se on mua nuorempi..ja eilen me saatiin jo riitakin aikaseks, en tiiä mistä sekin sai alkunsa mut nyt se ei puhu mulle, lapsellista.

Päätin hyvien kavereiden kans et tänä vuonna juhlitaan mun synttäreitä kunnolla, kutsutaan paljon porukkaa ja vietetään hyvää aikaa kimpassa ja pidetään hauskaa. Mulla vaan ei oo mitään hajua et kenet ottaisin ite sinne aveciks. Haluisin jonkun siihen lähelle (: tiette varmaan mitä tarkotan. Suunnitelmat niille synttäreille on tosi suuret jo nyt, vaikka ne onkin vasta joulukuussa.

Niitä juhlia ennen on vielä kuitenki paljon hommia, koulu pitää hoitaa kunnialla ja pitäis kuvata lyhäri. Missä ajassa?

Mut kyl niitä pieniä suru hetkiäkin tulee, mun rakas rakas rakas ystävä lähtee takaisin kotimaahansa eikä tiedä onko paluuta Suomeen vai ei. Se lähtee Nepaliin, niin kauas! Ehkä pääsen hyvästelemään sen ennen kuin se lähtee, ikävä on jo nyt :(

Päätin tänään et rupeen laihduttaa, saa nähä kuinka kauan pää pysyy päätöksessään mut muutama kilo pitäis saada pois, on sitä mahaa ihan mukavasti nimittäin :D No positiivisella asenteella ja pää kylmänä! (:  Kyllä hyvä tulee.