Otin pari viikkoa sitten ison askeleen, kerroin mun parhaalle likkakaverille mun ja mun miehen selibaatti hommasta ja siinä itkeskelin et miesten ei pitäis olla se joka pihtaa. Kenenkään ei pitäis pihtaa. Mä en halua pihdata. Mä tahdon kiihkeyttä, kipinöitä, säpinää, perhosia vatsan pohjaan ja suudelmia keskellä katua joita annetaan sängyssä täynnä kiihkeyttä. Mitään tästä en kuitenkaan saa. Mun mies on selibaatti. Mietin koska mä oon saanu viimeks ja sain jopa todistus materiaalia, kyllä olin kirjoittanut meijän treffit ylös juuri silloin ja pam.. 28.1.12. Kyllä se on tällähetkellä viimeisin panoni. Tästä tietää 4 ihmistä. Mieheni, siskoni sekä nyt kaks parasta ystävääni. Ystäväni ovat olleet kuva tukeni ja ilman heitä olisin ollut ehkä uskoton ja vaipunut koomaan. He ovat pelastukseni. Ja voin sanoa ettei ilman ystäviä selviä mistään.

Mä ihastuin. Harmi vaan että sain tietää mikä sen nimi on. yhden kirjaimen ero nimessä mutta lausutaan samoin. Mun miehel nimes on C just samas kohtaa kuin sillä on K. Neljä kirjainta. Hitto. Se mun ihastus asuu lähempänä mua eikä meil oo ikäerookaan kauheesti. Sepäs sattu, mun miehel ja sillä ihastuksella on saman nimiset serkut, miia ja piia. Miten sattukin?! Voiko enää enempää muistuttaa toisiaan? EI.       Se vaan et se on vaan niin komee, sen silmät sulattaa aina kun se katsoo muhun, jos katsoisin vain sen silmiä voisin rauhassa kävellä päin valotolppaa, ei haittais. Se on miehekäs eikä mikää tikku, mä tykkään ku mieheskin on jotain mistä ottaa kii, tosin ei mitää ihrakasaa tarvi kattella. Mut se on niin ihana, tyylikäs, sen hymy on suloisinta mitä oon nähny. Ja se on sinkku. Toisin kuin minä joka tekee tästä hankalaa.

Oon suorastaan umpikujassa, hihassa roikkuu huono mies jolla on mun sydän ja mun katse seilaa tuossa söpöliinissä jonka facebook kaveriksi koitan päästä edes vähän lähemmäksi sitä. Mitä mä teen? Rakennan muuria mun ja mun miehen väliin. Mä haluan palavasti tutustua tuohon salaperäiseen ihastukseeni sanotaan, että kutsun häntä nyt K. Ja mun mies on C. Mä tahdon sen ystäväks, tahdon olla sen kuunteleva korva ja syy sen hymyyn ja olla sen silmien kohde. Tahdon että oon sen. Eikä se päästäis musta irti. Tahtois koko maailman tietävän että se rakastais mua.
   Sellaista vaan kun en mä saa, vaan piiloudun selän taa.

Umpikujasta ei pääse. Kertokaa mitä teen? Sekä C:een kanssa että K:oon? Miten voin ottaa kontaktia K:oohon? (: