Mun elämä vihdoin hymyilee, hymyilen koska tuntuu hyvältä, nauran koska tahdon jakaa hyvän oloni. Silmistä multa hehkuu hyvä olo, en itke, en kärsi, en enää. Kaikki se on nyt pois musta, tuntuu et oisin syntynyt uudelleen, kaikki tuntuu hyvältä, ehkä liiankin mutta nyt aijon NAUTTIA SIITÄ. Mun elämäs on kauan ollut pilviä ja huonoa sähköä, nyt mulla paistaa aurinko joka päivä (: Voisin jakaa mun hyvää oloa kaikille, elämäni sai uuden alun.

Se mies jonka kuukausi sitten jätin on kaukana musta, se lähetti mun tavarat enkä oo sen jälkeen sen kans puhunu, hyvä niin. Se paska käytti mua hyväkseen, ei se halunnut mua, nyt vasta tajuan etten mäkään halunnut sitä. Kärsin pitkään mutta nyt se palkitaan....

Mä lähden Budapestiin opintomatkalle ja koulu maksaa tietenkin (: Odotan sitä ihan kauheesti ja saan viel omalta luokaltani hyvää matka seuraakin. Hauskaa siitä tulee, sen mä tiiän (:

Mun historia on ja pysyy mulla, en halua unohtaa sitä mutta jos alan liikaa miettiä sitä niin voi käydä huonosti. Ei omaa menneisyyttää kuulu sivuuttaa, se pitää käsitellä, mutta ajan kanssa.

Mun sisällä tuntuu hyvältä (: Ihanaa että voin vihdoin olla oma itseni ja kirjoittaa muustakin kuin huonosta fiiliksestä (: Vaikka tiedänkin, että elämässä tulee vielä paljon vastoin käymisiä niin nyt mä otan kaiken tästä hyvästä irti! (: miehiäkin mulla riittää ;) Eli vanhapiika musta ei ainakaan tuu :D